Felanmälan

Föreningen har avtal med Storholmen om teknisk förvaltning.
Innan du gör en felanmälan kontrollera i "Rättigheter och skyldigheter" om felet verkligen är ett ”föreningsfel” eller om det är ett fel som bostadsrättsinnehavaren själv ska åtgärda.

Kontaktnummer för hissar och fastigheten finns på anslagstavlan i entrén till alla portar.

Fel kopplat till fastigheten
Om man upptäcker något fel kopplat till fastigheten så kontaktar man alltid direkt till felanmalan@gashagapirar3.se 
Vid eventuella problem med sophämtning, kontakta styrelsen via styrelsen@gashagapirar3.se.
 
Hissar
Våra hissar är tillverkade av Schindler. Vi har ett serviceavtal med dem som innebär att all typ av service eller hantering vid stopp löses av dem. Denna service gäller endast 7-16 vardagar. Vid driftsstörning utöver detta, ring 020-31 33 33.
Innan du ringer följ denna rutin Rutiner vid trasig hiss.docx.pdf

Bredband, telefoni och TV
Tele2 är vår leverantör för bredband, telefoni och TV. Vid störningar, kontaktas Comhems felanmälan direkt via deras hemsida www.tele2.se, eller på telefonnummer 90222. På Tele2s hemsidan finns aktuell driftsinformation om störningar tex.

Kontaktnummer för hissar och fastigheten finns på anslagstavlan i entrén till alla portar.
 
För generella frågor och synpunkter kopplat till områden enligt ovan så mailar man dessa till styrelsen@gashagapirar3.se.