Felanmälan

Föreningen har beslutat att själva ombesörja den tekniska förvaltningen av
Fastigheterna.
Innan du gör en felanmälan kontrollera i "Rättigheter och skyldigheter" om felet verkligen är ett ”föreningsfel” eller om det är ett fel som bostadsrättsinnehavaren själv ska åtgärda.

Kontaktnummer för hissar och fastigheten finns på anslagstavlan i entrén till alla portar.

Fel kopplat till fastigheten
Om man upptäcker något fel kopplat till fastigheten så kontaktar man alltid direkt till felanmalan@gashagapirar3.se 
Vid eventuella problem med sophämtning, kontakta styrelsen via styrelsen@gashagapirar3.se.
Vid akuta ärenden, ring Dygnet 08-31 65 80.
 
Hissar
Våra hissar är tillverkade av Schindler. Vi har ett serviceavtal med dem som innebär att all typ av service eller hantering vid stopp löses av dem. Denna service gäller endast 7-16 vardagar. Vid driftsstörning utöver detta, ring 020-31 33 33.
Innan du ringer följ denna rutin Rutiner vid trasig hiss.docx.pdf

Hantverkare
Föreningen anlitar följande företag, som du som medlem kan kontakta för egna
uppdrag:
Elarbeten med avtalat timpris: Rödjare Elektriska andreas@rodjare.se tel 08-765 22
11
Lås: Lidingö Lås & Säkerhet las@lidingolas.se tel 08-765 25 80
Avloppsrensning (10% rabatt på fast pris): Stockholm Rens & Spol 070-546 26 29.
Övrig hjälp med avtalat timpris: BK Kraft ronnie@bkkraft.se tel 070-524 92 55

Bredband, telefoni och TV
Tele2 är vår leverantör för bredband, telefoni och TV. Vid störningar, kontaktas Comhems felanmälan direkt via deras hemsida www.tele2.se, eller på telefonnummer 90222. På Tele2s hemsidan finns aktuell driftsinformation om störningar tex.

Kontaktnummer för hissar och fastigheten finns på anslagstavlan i entrén till alla portar.
 
För generella frågor och synpunkter kopplat till områden enligt ovan så mailar man dessa till styrelsen@gashagapirar3.se.